Barcelona, op weg naar huis - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Gillis - WaarBenJij.nu Barcelona, op weg naar huis - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Gillis - WaarBenJij.nu

Barcelona, op weg naar huis

Door: Gillis

Blijf op de hoogte en volg Gillis

02 Mei 2009 | Spanje, Barcelona

Beste familie en vrienden,

de laatste haven inmiddels achter ons gelaten. Iedereen heeft genoten van een mooie stad waar echt van alles te doen is. En ook het weer heeft ons meegezeten. Barcelona is ook bedoelt als een haven van ontspanning voor de gehele bemanning.
Voor sommigen bezoek van musea en bijvoorbeeld de Sagrada Familia, de kerk naar een ontwerp van Gaudi waar al 120 jaar aan gebouwd wordt. Voor anderen winkelen, uitgaan. En voor de meesten genieten van lekker eten en drinken. Dat mag ook na een periode van hard werken.

Iedereen kijkt nu uit naar de haven van morgen, 3 mei 2009, Den Helder. Daar zullen we afmeren in de loop van de middag. Dan eerst afronden en schip gereed maken voor weekend. En aansluitend naar huis met familie en vrienden.
En ik natuurlijk samen met mijn Louis naar Amsterdam. En dan naar ons nieuwe huis. Inmiddels al veel foto's gezien, maar het voelen en ruiken zal toch anders zijn. En zorgen voor mijn Louis die al de verschillende werklieden heeft begeleid. Petje af hoor! Een hele prestatie!

Voor de Rotterdam is het echter geen rust. Na 5 mei veel werk verzetten aan boord, alle spullen en voertuigen van de mariniers ontladen en tegelijkertijd voorbereiden voor de volgende weken varen. Want tot aan begin juli is Hr.Ms. Rotterdam bijna iedere week op zee, met soms een weekend thuis.
Zal hierover later nog wat stukjes schrijven.

Voor nu even niets meer,

Hartelijke groet en mogelijk tot ziens,

Gillis

• 02 Mei 2009 - 20:28

Margreet:

Fijn dat je weer naar huis komt.
    Een goede thuisreis toegewenst. Tot spoedig ziens,
    Margreet en Rob.

• 02 Mei 2009 - 21:22

Judith:

Lekker dat je weer thuis bent. Arjen gaat binnen kort juist weer weg, jullie lossen elkaar af.

Groeten Judith

• 03 Mei 2009 - 06:27

Kim:

Hoi bijna exbuur

Fijn dat je weer thuis komt, zag Louis af en toe in een flits voorbijkomen, zwaar beladen met allerlei spullen.We waren er nog even op uit een paar dagen, genieten van het mooie weer.
    Geniet van je nieuwe huis en Louis;-).
    Sterkte met de verhuizing, groet Kim

• 03 Mei 2009 - 12:56

Mijny:

Lieve Gillis,
    Welkom thuis! Fijn dat je er weer bent. Tot ziens. Mijny.

• 03 Mei 2009 - 14:21

Henk Meijer:

Welkom Thuis Gillis
    Groeten Henk

• 03 Mei 2009 - 16:52

Jannnie En Klaas:

Gillis geniet van de dagen die je thuis bent. Veel plezier. Groeten aan Louis.

Groetjes Jannie en Klaas

• 04 Mei 2009 - 15:49

Herman & 'Delila':

Het komt hier van achter onze computer over als een heerlijke cruise, maar het is ondertussen gewoon werken en lang van huis. Welkom thuis, tot straks in A'dam.

• 06 Mei 2009 - 19:21

Leo En Cees:

Dag Gillis,

Goed te horen dat je weer op weg bent naar huis. Leuk dat Louis laatst in de kerk was. Met ons gaat het goed. Juist zes aaneengesloten dagen in ons huisje in Ommen geweest. Vrijdag voor een lang weekend naar Maastricht. Wij kijken uit naar je thuiskomst.
    Hartelijke groet, ook voor Louis!
    Leo en Cees

• 04 Mei 2014 - 23:50