Op zee tussen Hebriden en Schotland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Gillis - WaarBenJij.nu Op zee tussen Hebriden en Schotland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Gillis - WaarBenJij.nu

Op zee tussen Hebriden en Schotland

Door: Gillis

Blijf op de hoogte en volg Gillis

09 Oktober 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Familie en vrienden,

gisteren een uitgebreid verhaal geschreven. Echter onze internet verbinding is wat traag. Daarom is de mail naar de lezers niet doorgekomen. Daarom op deze wijze nogmaals.
Veel leesplezier,

Gillis

• 09 Oktober 2008 - 20:32

Will/Peter:

Hope you are having a good time. We will be in Amsterdam next week, maybe we can meet for a drink or coffee....

• 10 Oktober 2008 - 07:55

Louis:

Mooi verhaaal hoor! ja ik weet je hebt het wel weer naar je zin daar! en we gaan samen nog wel naar schotland!goede reis en tot gauw!xxxxxxxL

• 11 Oktober 2008 - 13:28

Jannie En Klaas V.D:

Wij hebben inderdaad mail niet ontvangen. Wij wensen je een goede vaart. Waren gisteren nog bij je moeder. Daar was alles oke. We gaan altijd even naar haar toe als we bij oma zijn geweest. Gillis nogmaals goede vaart en tot een volgende keer.
    Jannie en Klaas.

• 12 Oktober 2008 - 13:33

Richard K.:

Hoop dat jullie een ontspannen zondag hebben vandaag!!!

Enne, hemelsbreed ben ik dus niet eens zo ver bij jullie vandaan nu?! ;-)

Groet uit Londen,
    Richard

• 13 Oktober 2008 - 19:18

Phil:

Hoi Gillis
    Leuk te lezen over alles dat aan der hand is daar in de buurt van mijn homeland... ;)
    niet te veel Guinness gedronken in Belfast?
    en niet te veel pies gegeten?
    eigenlijk moet je gewoon genieten als het kan, hoor.
    wij missen je hier in Amsterdam!
    in het weekend ben ik ook op het water geweest - maar op een bootje en niet een schip! ;) laatste keer voor het seizoen gaan varen.
    lieve groeten van mij.