Op weg naar huis, Kabul - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Gillis - WaarBenJij.nu Op weg naar huis, Kabul - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Gillis - WaarBenJij.nu

Op weg naar huis, Kabul

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gillis

09 Mei 2006 | Afghanistan, Kabul

En de reis naar huis is gisteren begonnen. Aangekomen in Kabul, gevlogen met een Fokker 50 van een Nederlands maatschappij. Dus lekker naar buiten kijken en genieten van het overweldigende landschap van Afghanistan. We vlogen over de Hindu Kush terug naar Kabul, nagenoeg leeg, alleen maar bergen en rotsen en eeuwige sneeuw.
Sporadisch een groen vallei waar dan ook mensen wonen.

Vandaag een dag van inpakken van al mijn bagage. Gaat dan apart terug naar Nederland. Ik hou alleen een tas met spullen over voor onze laatste stop.
Maar daarover later meer.

Morgen komt een nieuwe ploeg voor hetPRT in Puhl-i Khumri aan hier in Kabul. Daar zitten een aantal bekenden bij, dus dat is een mooie gelegenheid om ze succes te wensen voor de komende vier maanden.

Groet van Gillis

• 09 Mei 2006 - 06:57

Ano En Ali:

Hoi Gillis,

Ben blij dat ik je nog zie voor ik weer naar Bali vertrek en ditmaal ga ik minimaal 1 jaar. Wil je ook graag voorstellen aan Ali natuurlijk!!.Vertel je al de rest later wel
    groetjes
    arno en ali

• 09 Mei 2006 - 07:17

Richard:

Gillis!

Wens KM'ers of CIMIC'ers ook maar succes namens mij...

:-)

Goede reis naar huis.

Groetjes van ons.

• 09 Mei 2006 - 14:16

Judith:

Hoi Gilles lekker dat de reis er op zit en tot horens. Ik hoef van arjen niet zo'n gaaf verslag te verwachten als van jouw dus alvast bedankt daarvoor
    Grtzz Judith

• 09 Mei 2006 - 16:55

Harry:

Gillis,

Goede reis terug, geniet van je verlof en daarna...weer welkom terug in de wonderbaarlijke wereld van de marine.....

Mvg,

Harry

p.s. VS ligt goed op schema, dus daar heb je waarschijnlijk weinig (rest)werk aan.....

• 10 Mei 2006 - 06:02

Henrique En Jantje:

Welkom thuis!!!!!tot snel!!!XX

• 10 Mei 2006 - 07:41

Titia:

nog een paar dagen dan zie we je weer kijk er naar uit.We zullen er zijn vrijdag tot gauw groetjes van ons en de kinderen xxx

• 10 Mei 2006 - 12:46

Frans En Nel/Curaçao:

Hoi Gillis,
    we zijn blij dat het er op zit. Je bent optijd weg uit dat jurkenland. Denk hier nog maar eens aan terug. Liefs en een knuf van Nel en Frans en een fijn verlof samen.

• 11 Mei 2006 - 05:53

Jannie/Klaas:

Een hel goede reis gewenst. Vast een welkom thuis.

• 11 Mei 2006 - 09:56

Lothar:

Hi Gillis,

finally you have left the RAC-northians.
    You have been an outstanding comrade. Thank you for the time we had in MES.

Have a safe return and enjoy the time at home.

All the best
    Lothar, former LNO and still captain

• 11 Mei 2006 - 12:53

Henk Meijer:

Gilles eindelijk richting naar huis en uit het gevaar van daar je missie zit er voor daar weer op . Een zeer goede terug rijs en geniet weer van je verlof en het samen zijn een lieve groet uit Den Helder Henk

• 12 Mei 2006 - 14:04

Corry En Harm Boelens:

Hallo Gillis,

Je zult inmiddels weer in het land zijn en daarom: welkom thuis.
    Een fijne verloftijd gewenst met allen die je lief zijn.

Groetjes,

Corry en Harm

• 13 Mei 2006 - 08:05

Coby De Beer:

Welkom thuis Gilles ,geweldig na zo,n lange tijd .Maak er wat moois van samen met Louis.

Groetjes Coby

• 13 Mei 2006 - 08:17

Yvonne Huisman:

Hoi Gillis!
    Dat ik nu pas dit log ontdek! Jammer hoor! :-)
    Maar, ik kwam je moeder vanmorgen tegen bij de Boni, en ze vertelde dat je alweer veilig thuis was! Gelukkig maar! Dus, Welkom thuis!!

• 14 Mei 2006 - 13:14

Bep Romijn:

Gills is wens je een welkom thuis en ik hoop nog eens iets van je te horen gr Bep