Weer (even) thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gillis - WaarBenJij.nu Weer (even) thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gillis - WaarBenJij.nu

Weer (even) thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gillis

22 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

ik ben weer thuis. Tot ik er weer vandoor ga. Wel met de Rotterdam hoor!
Maar daarover later meer.

Meteen even een paar foto's van de laatste periode erbij geplaatst. In het menu staat een kopje foto's, daar kan men ze zien.

Jullie zien eerst nog een foto van mij in Afghanistan.
Daarna foto's van de laatste vaarperiode in de fjorden van Noorwegen. De titel van de foto's spreekt voor zich.

Maandag 31 maart ga ik weer voor twee weken weg. Wat ik dan ga doen? Dat een volgende keer.

  • 22 Maart 2008 - 16:00

    Henk Meijer:

    Een Fijne Paasdagen jullie toe gewenst uit het koude Den Helder .
    Leuk foto's te zien van de rijs Gillis ik spreek jou en Luis gauw .

  • 22 Maart 2008 - 16:16

    Rob:

    Heerlijk even thuis genieten en een Vrolijk Pasen samen met Louis!
    Fraai reisverslag met leuke foto's. Zo kon ik "meereizen"!


  • 22 Maart 2008 - 17:15

    Leo Hagedoorn:

    Goed dat je weer thuis bent, al is het maar voor even! Cees en ik brengen de Paasdagen in Ommen door maar komen morgenochtend naar de Muiderkerk. Misschien zien we elkaar dan! In ieder geval: een goede Pasen!
    Leo en Cees

  • 22 Maart 2008 - 21:26

    Judith:

    Hele fijne paasdagen, en ik hoop dat de volgende reisverslag ook weer zo leuk is om te lezen.

    Groeten van Arjen, Barbara en mij

  • 23 Maart 2008 - 00:14

    Netty De Jong:

    Lieve Gillis en Louis,een goed Pasen!
    Ik zal morgen, Paasochtend, vanuit de Domkerk even aan jullie denken, en aan Pasen zoveel ( 10 )jaar geleden.

    Groeten en liefs, Netty de Jong - Dorland

  • 23 Maart 2008 - 14:25

    Anne-Marie&Pim:

    Wat een ontzettend lieve foto van jullie.
    Geniet maar goed en veel van de momenten van samenzijn!!!!!
    Liefs Anne-Marie en de uiteraard stoere groeten van Pim

  • 23 Maart 2008 - 20:37

    Dick Van Baren:

    Hi Gillis,
    Welkom terug in Nederland.
    Fijne week gewenst samen met Louis.
    Als je weer voor wat langere tijd thuis bent maken we graag weer een afspraak om wat bij te babbelen.
    groetjes, ook aan Louis,
    Dick & Elly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gillis

Here I write all my travels on land and at sea. At this time I am serving for UNTSO in the Middle East.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 33189

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 24 Mei 2014

UNTSO

18 December 2005 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: